"ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΠΟΝΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑΣ ΚΗΛΙΔΩΝ ΑΥΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΙΡΟΥΣΑ ..." (ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης: βιωματική επιμορφωτική ημερίδα με θέμα : "Προσομοίωση συνδιδασκαλίας βάσει σεναρίου με χρήση ΤΠΕ.


 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
(Σχετ: Αριθμ.  Έγκρισης από το  ΕΠΕΣ: Πράξη 8η /11-02-2013)
Στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών το ΕΠ.Ε.Σ. του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης οργανώνει βιωματική επιμορφωτική ημερίδα με θέμα : Προσομοίωση συνδιδασκαλίας βάσει σεναρίου με χρήση ΤΠΕ.
Θα χρησιμοποιηθούν έννοιες από τα Θρησκευτικά και τη Γεωγραφία. Στόχος της εκδήλωσης είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τα απαραίτητα γνωστικά εφόδια για την εφαρμογή της διαθεματικής διδασκαλίας και η επίτευξη των διδακτικών τους στόχων.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016 και ώρα 16:00 έως 18:30 στον χώρο του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου, στο εργαστήριο Πληροφορικής (Κλεάνθους 30, Κ. Τούμπα ) και απευθύνεται σε καθηγητές Γυμνασίου, ειδικότητας Θεολόγων (ΠΕ 01) και Γεωλόγων (ΠΕ 04.05). Θα συμμετάσχουν 24 εκπαιδευτικοί (12 Θεολόγοι και 12 Γεωλόγοι) και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν θα ειδοποιηθούν σχετικά.  Στους εκπαιδευτικούς θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Αιτήσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: https://docs.google.com/forms/d/1XBWrp3IVf7SlcOSGCn97WRpg4hqkqLsB75oN6cFpdss/viewform  από 4 έως 14 Απριλίου 2016.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

16:00-16:15   : Εισαγωγική ενημέρωση
16:15-16:25   : Εισήγηση Σχ. Συμβούλου (ΠΕ 04)  Σ.  Λευκοπούλου: Η Γεωγραφία ως περιεχόμενο εμπλουτισμού διδακτικών αντικειμένων.
16:30-16:40   : Εισήγηση Σχ. Συμβούλου (ΠΕ 01)  Π.  Στράντζαλη: Η συμβολή της διαθεματικής προσέγγισης της ύλης του μαθήματος των Θρησκευτικών στο μαθητοκεντρικό προσανατολισμό της διαδικασίας της μάθησης.
16:45-17:00 : Διαθεματικές συνδιδασκαλίες-ιστοεξερευνήσεις στη ΘΕΟΛΟΓΙΑ - ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
17:00-17:45  : Προσομοίωση σεναρίου
17:45-18:00  : Διάλειμμα

18:00-18:30  : Ανατροφοδότηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου