Dionysios Valais, Ενέργειες της Επισκοπικής Συνόδου της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης επί προεδρίας Γενναδίου για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης του κλήρου των «Νέων Χωρών», 1-54.
Timoleon Galanis, Θεός και Φαραώ στον Μονοθεϊσμό της Αμάρνα, 55-72.
Emmanouil Giannopoulos, Ἀντώνιος ἱερεὺς καὶ Μέγας Οἰκονόμος, 73-110.
Giulia Sfameni Gasparro, Κατασκευή της θεοσοφίας και αντιχριστιανική πολεμική στο Περί της εκ λογίων φιλοσοφίας: Ανιχνεύοντας το προγραμματικό σχέδιο του Πορφυρίου, 111-140.
Φώτιος Ἰωακεὶμ, Δύο ἄγνωστοι νεομάρτυρες τοῦ Χριστοῦ: Ἰωάννης ὁ ἐν Ἀλεξανδρείᾳ καὶ Ἰωνᾶς ὁ ἐν Κύπρῳ, 141-150.
Anna Koltsiou-Nikita, Η Μητέρα του Χριστού «παρὰ τῷ Σταυρῷ» (Ιω 19,25): βιβλική περιγραφή και ποιητικός μετασχηματισμός στην υμνογραφία της Μ. Εβδομάδος, 151-164.
Georgios Martzelos, Pneumatology, Spirituality and Ecclesiology in the Orthodox Tradition, 165-176.
Emmanouil Chalkiadakis, Reconsidering the Past: Ecumenical Patriarch Gregory V and the Greek Revolution of 1821, 177-204.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου