Fotios Apostolos, Οι συνέπειες της Άλωσης του 1204 στη λειτουργική ζωή και πράξη της Κωνσταντινουπόλεως, 1-16.
Spyridoula Athanasopoulou-Kypriou, Looking at George Rorris’ naked women: Towards an Orthodox Christian theory of gaze, 17-24.
Dionysios Valais, Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας και το ζήτημα της ενότητας με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Η στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος επί Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσοστόμου Β΄(1962-1967) στις πατριαρχικές πρωτοβουλίες, 25-50.
Vasileios Kalliakmanis, Ὀρθόδοξη χριστιανική λατρεία καί ψηφιακή τεχνολογία, 51-58.
Antonios Konstantinidis, Ο δάσκαλος της Ψαλτικής Τέχνης, Άρχοντας Πρωτοψάλτης Χαρίλαος Ταλιαδώρος. Λόγος αινέσιμος, 59-76.
Maria Sidiropoulou, Η Θέση των Ελληνίδων Εβραίων στο Δημόσιο Χώρο: Ηθικές και Κοινωνικές Διαστάσεις, 77-100.
Panagiotis Skaltsis, H Αρχή της Ινδίκτου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, 101-116.
Charalampos Stergioulis, Οι άγιοι της Θεσσαλίας Αγιολογικά και Λειτουργικά Χειρόγραφα και Κείμενα, 117-160.
Georgios Tsikalakis, Ηθική, Οικολογία και διδασκαλία της Τροφής, 161-180.
Panagiotis Yfantis, Το εκκλησιαστικό πολίτευμα H διαχρονική επικαιρότητα της αποστολικής εμπειρίας (Πραξ 2, 42-47), 181-197.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου