Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

ΚΑΙΡΟΣ: Οι καταιγιστικές εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης απαιτούν επαγρύπνηση, ετοιμότητα και συσπείρωση



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι καταιγιστικές εξελίξεις στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης (ωράριο εκπαιδευτικών, αλλαγή τρόπου μεταθέσεων, διαχείριση πλεονάζοντος προσωπικού, προσλήψεις αναπληρωτών και μονίμων) μαζί με την «μυστικοπάθεια» που χαρακτηρίζουν τις προθέσεις του υπουργείου για το «νέο σχολείο», το «νέο λύκειο», τα νέα αναλυτικά προγράμματα πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας και σε πιλοτική εφαρμογή ευρισκόμενα, την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους,  και  σε συνδυασμό με την ήδη εφαρμοσμένη πολιτική δραστικής μείωσης των αποδοχών στο χώρο μας, καθιστούν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η χρονιά που έρχεται απαιτεί επαγρύπνηση και μόνιμη αγωνιστική διάθεση, που μπορεί να εκφραστεί ποικιλότροπα.

Η θεολογική εκπαιδευτική κοινότητα δέχτηκε κατά το τρέχον σχολικό έτος καίριο πλήγμα  με τον μη διορισμό μονίμων θεολόγων καθηγητών και με τις ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών. Πέραν αυτών, τα προβλήματα του κλάδου μας,  δηλαδή η παρατεινόμενη σύγχυση από την ασάφεια των εγκυκλίων για απαλλαγή από το μάθημα,  η φημολογούμενη μείωση των ωρών του μαθήματος στο «νέο λύκειο», όσο και η πολεμική από διάφορους κύκλους κατά των ελάχιστων αναθέσεων που με κόπο και αγώνες έχει κατοχυρώσει η θεολογική κοινότητα τα προηγούμενα χρόνια, δημιουργούν επιπλέον δυσθυμία και αβεβαιότητα σε εκατοντάδες συναδέλφους μας.

Ο σύλλογός μας ασφαλώς παρακολουθεί συνεχώς την επικαιρότητα και θα ενεργήσει  υπεύθυνα και άμεσα για την διαφύλαξη κεκτημένων και διεκδίκηση ικανοποίησης  αιτημάτων, που στηρίζονται στη λογική αλλά  και στην αρχή της ισονομίας και της ισοπολιτείας, όπως άλλωστε το έπραξε  το καλοκαίρι του 2012 με την άμεση αντίδρασή του, ασκώντας αυστηρή κριτική στην επιλογή του υπουργείου για τον αποκλεισμό της ειδικότητάς μας από τους μόνιμους διορισμούς.

Η επιτυχημένη συλλογική δράση απαιτεί αυξημένη επαγρύπνηση, ετοιμότητα, συσπείρωση και σίγουρα ενιαία δια-συλλογική γραμμή, για κοινά και αδιαπραγμάτευτα κλαδικά ζητήματα, που αφορούν όχι μόνο στα εργασιακά δικαιώματα αλλά και στην επαρκή διακονία του μαθήματός μας στο ελληνικό σχολείο.

                                                                               Το  Δ.Σ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου