ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Βασιλεύουσα, Νέα Ρώμη, Βυζάντιο, Επτάλοφος… Πόσες λέξεις – πόσα προσωνύμια κρύβονται μέσα στην έννοια της Πόλης! Της Κωνσταντινούπολης.

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το επιμορφωτικό σεμινάριο των θεολόγων των σχολείων της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης (εκτός καλλικρατικών δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού)

Στις 15 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του 4ου ΓΕΛ Καλαμαριάς το επιμορφωτικό σεμινάριο των των Θεολόγων της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης (εκτός των καλλικρατικών δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού) με θέμα «Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου - Σχεδιασμός διδασκαλίας του ΜτΘ - Ψηφιακά Σενάρια στο ΜτΘ».
Ο Δ/ντής και Θεολόγος του 4ου ΓΕΛ Καλμαριάς κ. Αθανάσιος Μανιάτης διέθεσε όλη την υλικοτεχνική υποδομή (Διαδίκτυο, προτζέκτορα, υπολογιστή, μικρόφωνα κ.α.) για την επιτυχή διεξαγωγή του επιμορφωτικού σεμιναρίου. Τα επιμορφωτικά αυτά σεμινάρια παρακολούθησαν συνολικά 49 εκπαιδευτικοί.
Ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων κ. Πολύβιος Στράντζαλης αφού έκανε στους θεολόγους μια ολιγόλεπτη γενική ενημέρωση για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν το μάθημα των Θρησκευτικών ( οδηγίες διδασκαλίας, απαλλαγές από το ΜτΘ, τις αναθέσεις, τα Ψηφιακά σενάρια) αλλά και τις Βιωματικές Δράσεις στο Γυμνάσιο και τις Ερευνητικές Εργασίες στο Γενικό Λύκειο. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της οργάνωσης και του σχεδιασμού της διδασκαλίας του ΜτΘ. Μεταξύ άλλων τόνισε τον σωστό προσδιορισμό των στόχων που θα πρέπει να θέτει ο εκπαιδευτικός σε κάθε διδακτική ενότητα και υπογράμμισε οι στόχοι είναι αυτοί που καθορίζουν τι ακριβώς θέλει να επιτύχει ο εκπαιδευτικός με τη διδασκαλία του. Επεσήμανε ότι θα πρέπει κάθε φορά να επιλέγονται οι κατάλληλες μέθοδοι διδασκαλίας αλλά και τεχνικές  που θα συμβάλουν στην υλοποίηση των στόχων που έχουν θέσει οι εκπαιδευτικοί  και σημείωσε ότι αυτές οι μέθοδοι και τεχνικές θα πρέπει να ενεργοποιούν τους μαθητές σε συμμετοχικές μορφές μάθησης κ.α. Τέλος σημείωσε το σημαντικό ρόλο που παίζει στη μαθησιακή διαδικασία η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου