Στις 12 Οκτωβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του 4ου ΓΕΛ Καλαμαριάς το επιμορφωτικό σεμινάριο των των Θεολόγων της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης με θέμα «Ψηφιακό Σχολείο-Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Θρησκευτικών-Φωτόδεντρο». Ο Διευθυντής και Θεολόγος του 4ου ΓΕΛ Καλαμαριάς κ. Αθανάσιος Μανιάτης διέθεσε όλη την υλικοτεχνική υποδομή (Διαδίκτυο, προτζέκτορα, υπολογιστή, μικρόφωνα κ.α.) για την επιτυχή διεξαγωγή του σεμιναρίου.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο παρακολούθησαν συνολικά 63 εκπαιδευτικοί. Πρώτη εισήγηση - παρουσίαση ήταν της κας Ελένης Μιχαλοπούλου η οποία παρουσίασε την εισήγησή της με θέμα : "Αναδεικνύοντας την πολυτροπικότητα του ΜτΘ στα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης".
Η Σχολική Σύμβουλος κα Μιχαλοπούλου τόνισε ότι τα ψηφιακά μέσα δημιουργούν δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα και
μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη γνώση. Επισήμανε ότι ο συμβατικός πίνακας είναι αναγκαίος αλλά δεν είναι αρκετός. Υπογράμμισε ότι με την ισορροπημένη αξιοποίηση των ΤΠΕ αναδεικνύεται η δυναμική του ΜτΘ. Άλλωστε η πολυτροπική προσέγγιση προσώπων, καταστάσεων και γεγονότων ανιχνεύεται στην Καινή Διαθήκη και στα θρησκευτικά κείμενα. Επίσης σημείωσε ότι η Εκκλησία στην πορεία της αξιοποίησε το κείμενο, την εικόνα, τον ήχο, προτείνοντας προσέγγιση της γνώσης πολυμερώς και πολυτρόπως, με τη συμμετοχή όλων των ανθρώπινων αισθήσεων. Τέλος πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο του ΜτΘ, όπως και σε όλα τα Μαθήματα, είναι καθοριστική η προσαρμοστική παρέμβαση του εκπαιδευτικού που εξασφαλίζει γείωση στη δύναμη που έχει η ψηφιακή τεχνολογία, ώστε αυτή να διευκολύνει και να εμπλουτίζει την καθημερινότητα του Ωρολογίου Προγράμματος.

διαδραστικού τύπου, τους χάρτες, τις συλλογές φωτογραφιών, τα βίντεο, τη σύνδεση με Βικιπαίδεια, τη σύνδεση με ηλεκτρονικό λεξικό Τριανταφυλλίδη και τις ασκήσεις διαφόρων τύπων (quiz, αντιστοίχισης, σταυρόλεξα κ.ά). Τέλος παρουσίασε ένα παράδειγμα φύλλου εργασίαςσχετικά μα μια διδακτική ενότητα της Γ΄Γυμνασίου χρησιμοποιώντας διάφορα μαθησιακά αντικείμενα που υπάρχουν στο Φωτόδεντρο. Τέλος τόνισε ιδιαίτερα ότι όλα τα μαθησιακά αντικείμενα που υπάρχουν στο Φωτόδεντρο εξυπηρετούν εκπαιδευτικούς στόχους, είναι επαναχρησιμοποιούμενα και έχουν εννοιολογική και λειτουργική αυτοτέλεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου