"ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΠΟΝΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑΣ ΚΗΛΙΔΩΝ ΑΥΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΙΡΟΥΣΑ ..." (ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το επιμορφωτικό σεμινάριο των Θεολόγων Ανατολικής Θεσσαλονίκης με θέμα: «Η διερεύνηση και διαχείριση του Συμμετοχικού Διαδικτύου για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την υποστήριξη της συνεργατικής μάθησης στο μάθημα των Θρησκευτικών».

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το επιμορφωτικό σεμινάριο των Θεολόγων Ανατολικής Θεσσαλονίκης με θέμα: «Η διερεύνηση και διαχείριση του Συμμετοχικού Διαδικτύου για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την υποστήριξη της συνεργατικής μάθησης στο μάθημα των Θρησκευτικών». Το επιμορφωτικό σεμινάριο που έλαβε χώρα στις 29 Απριλίου 2015 ημέρα Τετάρτη και ώρες 15:00 - 21:00 συνδιοργανώθηκε από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο Θεολόγων Αν. Θεσσαλονίκης, κ. Πολύβιο Στράντζαλη. 


Το επιμορφωτικό σεμινάριο παρακολούθησαν 20 Θεολόγοι (οι πρώτοι 20 που δήλωσαν και συμπλήρωσα την αίτηση συμμετοχής στο ηλεκτρονικό σύστημα). Στο επιμορφωτικό σεμινάριο που διεξήχθη στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης οι θεολόγοι επιμορφώθηκαν στα παρκάτω θέματα από τους επιμορφωτές: 

Χαρίκλεια Τουνουσίδου, Θεολόγος-Φιλόλογος, Διευθύντρια 1ου ΠΠΓΘ, «Η συμβολή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και η ενσωμάτωσή τους στο μάθημα των Θρησκευτικών»

Πολύβιος Στράντζαλης, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων Αν. Θεσσαλονίκης, «Το «Φωτόδεντρο» και η αξιοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων του: παραδείγματα εφαρμογής»

Ζηνοβία Παπαδοπούλου, Θεολόγος 1ου ΠΠΓΘ, «Το ιστολόγιο (Blog), ένα ευέλικτο μαθησιακό περιβάλλον με συμμετοχική και συνεργατική προσέγγιση»

Ελένη Καλαϊτζίδου - Πληροφορικός 1ου ΠΠΓΘ, Χρήστος Μανώλης - Πληροφορικός 2ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης, «Πλατφόρμα ασύγχρονης συζήτησης και διαμοιρασμού περιεχομένου Edmodo & πλατφόρμα Weebly για δημιουργία ιστοσελίδων (weebly for education): εργαλεία στο μάθημα των Θρησκευτικών» 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου