Στις 16 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η επιμορφωτική ημερίδα που διοργάνωσαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πολύβιος Στράντζ.λης, Ευαγγελία Ψυχογυιού, Χρήστος Ρουμπίδης και Ιωάννης Αδαμόπουλος για τα σχολεία Γενικής Παιδαγωγικής τους Ευθύνης. Την ημερίδα που φιλοξενήθηκε στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο παρακολούθησαν μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών εξαιτίας της πολύ ενδιαφέρουσας θεματολογίας.
Στην ημερίδα εισηγήσεις παρουσίασαν οι παρακάτω:
Η Α. Μουσιάδου, Υπάλληλος της Περιφερειακής
Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Γραμματέας Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. με θέμα: «Το θεσμικό πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Ειδική
Αγωγή»
Η Α. Γκουβατζή, Αν. Προϊσταμένη Α΄ ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Θεσσαλονίκης, και Ν. Απτεσλής, Αν. Προϊστάμενος Β΄ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Θεσσαλονίκης με θέμα: «Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο
σύγχρονο ελληνικό σχολείο: Διαδικασία αξιολόγησης και υποστήριξης από τα ΚΕΔΔΥ»
Η Μ. Πατσίδου, Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής με θέμα: «Διαχείριση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες σε
περιβάλλοντα συνεκπαίδευσης».
Η Κ. Πηλείδου, Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής με θέμα: «Φοίτηση και εκπαίδευση εφήβων με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία στη Δ/θμια Εκπαίδευση».
Η Β. Καραγιάννη, Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής με θέμα: «Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση και συνεκπαίδευση».
Ο Χ. Ρουμπίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ10 με θέμα: «Η αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις».
Ο Ιω. Αδαμόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13 με θέμα: «Σχολικός εκφοβισμός και μαθητές με ειδικές
μαθησιακές ανάγκες».
Ο Π. Στράντζαλης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ01 με θέμα: «Οι δραστηριότητες της σχολικής ζωής ως παράγων
ενίσχυσης του κινήτρου για μάθηση» και
Η Ευ. Ψυχογυιού, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02 με θέμα: «Το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών
συνήθους τάξης και τμημάτων ένταξης στη Δ/θμια Εκπαίδευση».
Μετά το τέλος των εισηγήσεων ακολούθησε γόνιμη και εποικοδομητική συζήτηση. Η Ημερίδα έληξε πολύ πιο αργότερα από την καθορισμένη ώρα εξαιτίας της πολύ ενδιαφέρουσας συζήτησης των εκπαιδευτικών με τους εισηγητές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου